Creeping Through The Cellar Door (none_too_subtle) wrote,
Creeping Through The Cellar Door
none_too_subtle

  • Mood:

Yay! A cool quiz ganked from the loverly rockahulababy



You scored as Combat Infantry. You're a combat infantry soldier,a grunt, a dogface, a footslogger. While some say your common, you're a really a disciplined person who realizes the importantce of working in a team, and in reality you and your comrades get most of the work done. This country needs more people like you. Your a brave, selfless person. And I salute you.

TEN-HUT!!!

</td>

Combat Infantry

94%

Officer

75%

Engineer

69%

Special Ops

69%

Medic

63%

Support Gunner

50%

Artillery/Armor

25%

Civilian

0%

Which soldier type are you?
created with QuizFarm.com
<>

YOU GOT THAT RIGHT!


Now if the quiz-maker could only spell. LOL. I almost corrected it, but figured it's not worth the hassle. DEAL WITH IT.

I've already journaled privately today, and feel SO much better having done so. Privately. I really do believe that...well, nobody REALLY wants to hear me whining on and on about sheize. So I'll keep the whine fest with cheese behind closed doors, and save everyone who reads this the horror of dealing with "the darkest month EVER IN MY LIFE."

Because really, that's the only way to describe it. =/

SUPER productive at work today. Freaking out because of the victor alpha, and had to start taking care of that "issue" with MBPD (there went $200 of Christmas/food money I really didn't have to start with). Okay, okay. I said none of that, so I'm not starting now.

Undoubtedly now, JJ and I have some real communication issues. This will DOOM us. *I* know this. I don't think HE does. Although he and I both are very forgiving, the whole "bad communication style" we've got going is gonna kill us. Need to escape all that.

Since I'm SOOOOOOOO tired, I think stopping this now is smart. Can't even focus on the monitor. Doh. I do, however, have a few weekend invites. I /should/ take SOMEONE/group up on it, however, since it'll get me out of here, and force me to resist JJ (and the ONE THING he really EXCELS at). Mmmmmmmmkay. Enough of that :>

Scoot. I really AM this boring, and really don't have anything to say. At least not in an open entry. :P
Subscribe

  • No sugar last night in my coffee

    No sleep. I thought a sleep movie would take me down, but naw -- restless leg wins again by a mile. The movie was bizarre (The Box, for those who…

  • O.o lol

    See anything you like yet? Need help? :D

  • Yikes.

    So I used MY own tracking code (which is much more detailed and efficient than LJ's...yeah I see you reading, asshole), and discovered a few…

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 3 comments